Bohojamie

Jävla stress.
Har känt mig stressad hela dagen så nu sitter jag här med världens huvudvärk. Allt har ändå gått bra och smidigt idag och jag har hunnit med allt jag ska, Men stressen har fortfarande inte släppt i kroppen. Men ska alldeles strax gå och lägga mig och hoppas på att jag är så trött och jag däckar. Annars får jag väl ligga där och läsa någon bra bok tills stressen släppt. 
 
Har iallafall fixat en massa ärenden idag och varit hos min tatuerare för att prata om min tatuering. Fick en skiss skickad till mig igår så var lite jag ville ändra. Den kommer bli så fin sen när den är klar. Imorgon ska vi göra linjerna och det svarta och sen blir det färg i slutet av maj. Sen kommer jag ha min fina mamma på armen för evigt. Jag längtar som fan men är riktigt nervös och livrädd för smärtan. Men har ju klarat att göra det en gång och nu ska vi ju bara göra halva typ så kommer ju gå mycket snabbare. Nä dags att sova så jag orkar med allt imorgon.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress