Bohojamie

Städa.
Fick lite bra kommentarer på mitt senaste inlägg om att jag var trött. Så får kolla upp lite sen. Är inte brist på D- vitamin iallafall för det tar jag en stor dos varje dag för min ibs. Men får kanske testa med lite C-vitamin och se om det hjälper. Tror mycket är att kroppen fortfarande läker efter all skit förra året så jag behöver mycket sömn. Pratade med de på hvc när jag var där och hon sa att jag ska sova när jag känner mig trött just nu även om det blir mycket sovande då. 
 
Men idag har jag och Jonny varit duktiga och varit på loppisrunda och fixa med lysena på min bil och kollat till huset lite. Så var rätt trött när jag kom hem. Men vilade i en timme och nu har jag diskat en omgång med disk. Städat badrummet och skrubbat hela duschen. Nu ska jag diska en gång till och städa köket och sen ger jag mig för idag. Måste hinna slappa lite på helgen med. 
 
Unnade mig en god räkmacka till lunch innan. Tyckte jag förtjänade det.