Bohojamie

Rensat i garderoben.
Blev lite shopping igår för jag kände jag behöver byta ut lite och fixa lite nya höstkläder. Folk anser nog att jag handlar kläder hela tiden och jag köper mycket kläder. Men det är från Spell och nu behövde jag lite vardagskläder. Så rensade ut lite i garderoben idag. Eller lite och lite det blev fyra papperskassar med kläder som jag inte använder längre och sen lite som ska kastas. Så nu har jag plats för mina nya fina kläder när de väl dyker upp. Så har haft fullt upp sen jag slutade jobbet. Men nu är det gjort och det känns så skönt. Men mina fina Spell kläder fick så klart hänga kvar i sovrummet. Kan ju inte göra mig av med dem. 
 
 
Imorgon är det jobb som vanligt och sen ska jag köra ut till huset lite. Måste köra ut med kattmat och det var längesen jag kollade till stället nu. Så blir en liten runda dit imorgon och gosa med katten lite. Sen har jag velat ta en promenad i skogen och se hur den ser ut nu för tiden. Har inte varit ute i vår skog på flera år och efter senaste avverkningen så har jag ingen aning om hur det ser ut. Så rediga skor är nerpackade så jag är redo.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress