Bohojamie

Varför måste man vara vuxen?
Spenderat hela kvällen med att betala över 20 räkningar och sett hur alla pengar försvunnit från kontot. Men nu är det gjort hur tråkigt det än är. Så nu slipper jag den skiten på en månad. Tycker inte om de där kvartals månaderna när alla räkningar ska dyka upp samtidigt och man ska lyckas hålla koll på allt. Är ju inte bara mina räkningar utan alla till huset jag håller koll på med. Men efter en liten kris igår så är allt fixat och löst idag. Nu ligger jag i soffan trött som fan efter en väldigt jobbig första skolvecka. Det tar ett tag för kroppen att vänja sig vid allt jobb igen så jag är trött och har ont i kroppen. Har träningsvärk i benen efter allt springande men då har ju musklerna börjat byggas upp igen. Men det ska bli så skönt med helg nu och vila upp mig och bara ta det lugnt. Sen ska jag nog vara redo för en ny jobbvecka igen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress