Bohojamie

Har hunnit med en massa idag.
Vaknade vid åtta i morse pepp som fan på allt. Så vid tio blev det en loppisrunda för jag hade sett en fin citruspress som jag ville ha. Som tur var fanns den kvar. Sen blev det en runda till huset med lite kattmat och andra saker som skulle ut. Där var min bror så roligt att träffa honom lite och snacka. Vid två tidem var jag hemma igen och satte igång att rensa i mitt skafferi. Så har gått igenom alla lådor och packat sånt som ska ges bort och sånt som ska ut till huset. Så nästa vecka blir det en till runda till huset för att fixa lite. Sen blev det att städa hela köket och flytta runt på lite saker. Så nu fick jag plats med min nya fina trälåda jag hittade på jobbet innan jul. Så nu kan jag nog ta det lugnt resten av kvällen. Eller så fortsätter jag att röja här hemma. Lika bra att passa på medan man är taggad på det.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress