Bohojamie

Migrän.
Hade en jobbig dag igår och den avslutades med migrän. Låg i soffan med bultande huvud och illamående och skulle bara blunda lite tills huvudvärkstabletten började värka. Sen somnade jag och sov till halv tio och vaknade med panik. Blev inget tvättande av håret eller matlagning igår. Men inte så konstigt efter min dag. Var hos Thomas och vi pratade igenom allt som vi undvikit ett tag. Det blev så att vi gjorde slut. Vi är inte på samma ställe i livet och vill olika saker. Så det var det bästa för oss kände vi. Men det är tråkigt som fan och ja min kropp reagerade ju efter det med. Har bara haft migrän en gång tidigare i livet och det är inget jag vill ha igen. Men som tur var så var det borta till idag och har bara haft lite huvudvärk som inte var så farlig idag. så nu har jag gjort allt jag skulle fixat igår och ska ta och laga lite mat sen och ta en lång skön dusch. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress