Bohojamie

Loppisrunda med Lina.
Blev en mysig loppisrunda med Lina idag men hittade inget av det jag letade efter. Men hittade ett jättefint flaskskepp istället som får stå vid fotot av pappa. Sen åkte vi ut till huset lite så jag fick visa det för Lina. Jag har så mycket planer för att göra fint och städa undan vid huset. Men får ta det sen till våren för nu orkar jag inte. Sen är jag lite rädd för att vara där själv med en hel helg. Bara åka dit lite är lugnt men skulle inte vilja sova själv i huset nu. Men det kommer sen, det har ju gått från att vara mitt hem till att bli ett väldigt stort och tomt hus. Men med lite sällskap så kan man ha en väldigt trevlig helg där. Sen kommer jag försöka vara där så mycket som möjligt i sommar. Är ju ändå vårat hus även om det just nu känns tomt och ensamt där. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress