Bohojamie

Så blev man sjuk.
Fick ont i tungan när jag höll på att klippa gräsmattan i söndags. Sen på kvällen när jag kommit hem svullnade ena sidan av halsen upp. Så jag var större över halsen än min kind och blev orolig som fan. Ringde 1177 men de visste inget utan var bara att ta Alvedon och gå och lägga mig. Men stack in till Nicolina och fick lite allergimedicin av henne. Sen när jag kom hem googlade jag runt lite och visade sig att jag hade en spottkörtelsten som gjorde att jag var helt svullen och hade ont. Så under tungan satt en pytteliten sten som bara var att plocka bort. Sen tog det typ 10 minuter och sen slutade det göra ont i tungan och morgonen efter var nästan all svullnad borta. Så får äta lite Alvedon nu och äta sura saker så jag rensar ut körtlarna. Men så typiskt mig att råka ut för saker som ingen någonsin hört talas om. Vem fan vet att man kan få en sten som blockerar salivet och få hela ansiktet att svullna upp.
 
Idag mår jag mycket bättre. Var som sagt lite svullen igår men kunde äta igen och hade inte ont någonstans. Men kör en liten alvedonkur nu så det inte blir någon inflammation någonstans.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress