Bohojamie

Så trött idag.
Min hjärna håller på att jävlas med mig tror jag. Ska bli så skönt med semester nu men sen är kroppen helt nervös över att vara ledig i fyra veckor. Känns som jag har en massa måsten som ska göras och då är det lättare att gömma sig på jobbet. Men tror att när jag väl är ledig och måndagen kommer och jag kan göra vad jag vill så kommer det släppa. Det enda måstet egentligen är att klippa gräset vid huset. Men ska köpa en gräsklippare i veckan förhoppningsvis. Sen tar det kanske en dag eller två att fixa men knappast som jag kommer behöva spendera hela semestern med att putta på den. Är ju fem dagar kvar på veckan sen. Sen är det fortfarande lite läskigt att vara i huset själv. Men tar ju bara en halvtimme att köra hem så kan ju åka hem när jag vill. Så förhoppningsvis lugnar min hjärna ner sig smart och slutar ge mig mardrömmar om allt. 
Tills dess fokus på yogan för fan vad jag mår bra av det. Man ångrar aldrig ett yogapass. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress