Bohojamie

Beslutsångest.
Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig på midsommarfesten. Har kanske inte beslutsångest heller för har ingen idé eller ens tanken att besluta över än. Vet ju inte alls hur vädret blir eller nåt. Men tvättar lite snygga tröjor nu iallafall så de är rena om jag skulle vilja ha en av dem. Men får nog se på fredag vad jag känner för. Eller så får jag ta med hela garderoben och använda allt. Jaja har iallafall flängt runt hela stan idag och köpt saker till festen. Imorgon ska jag och Nicolina ut till huset och pynta altanen och riva det förbannade partytältet. Så fullt upp hela tiden. Nu borde jag egentligen laga mat men fastnade i soffan. Men får ta tag i det snart. Är ju faktiskt hungrig och ugnen har varit varm i en timme nu.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress