Bohojamie

Tog en runda till sjön.
Jag har länge tänkt att jag ska köra ut till Angelstad och parkera bilen och sen ta en lång skön promenad. Både för att det är roligt att kolla runt där jag växte upp och för att jag behöver motion. Så idag tog jag tag i det och slutade slappa i soffan. Det blev en promenad på 40 minuter vilket är lagom och sen körde jag vidare till sjön. Så satt i solen och blåsten och njöt lite. Hade en väldigt jobbig dag igår så det var så skönt att få rensa tankarna lite och bara gå runt och kolla på hus och njuta av solen. Så kommer garanterat att göra om det. Förhoppningsvis rätt regelbundet med. Men nu är jag hemma och har precis ätit lite mat som jag köpte med mig hem. Ska alldeles strax hämta upp tvätten och sen diska. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort så jag bara kan bädda ner mig i soffan sen. För idag börjar Morden i Midsomer och som jag längtat. Bästa på hela året.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress