Bohojamie

Bilen är fixad igen.
Lämnade in bilen innan jobbet imorse och fick en skön men kall promenad till jobbet sen. Sen blev det en kall promenad tillbaka till verkstan efter jobbet. Men bilen blev fixad även om det blev lite dyrt. Men har hellre riktiga bromsar på bilen så då får man betala för det. Så det känns väldigt skönt att det är fixat. Har varit så stressad denna veckan över allt som ska göras så har inte kunnat sova riktigt. När jag har vilat efter jobbet har jag vaknat upp stressad för jag har drömt någon skit. Så idag somnade jag i tre timmar när jag kommit hem. Var helt slut i både kropp och huvud. Men nu mår jag bra och sitter och kollar på film. Imorgon är det halloweenfest och som jag längtar. Kommer bli så jävla roligt så ser verkligen fram emot det.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress