Bohojamie

Blir så jävla trött.
Har varit stressad mest hela dagen och nu skulle jag fixa det sista och hämta tvätten och sen en skön dusch och tvätta håret. Så när jag tar tvätten upptäcker jag att det är vitt ludd på allt. Då har det legat något jävla papper i maskinen så alla kläder är helt åt helvete. Så blev ännu mer stressad och sur som fan. Så blev en snabbdusch utan att tvätta håret för jag orkar fan inte krabba. Ingen som märker det på jobbet imorgon iallafall. Sen blir det att rolla alla jävla kläder och tvätta dem igen imorgon. Så nu sket sig alla planer för imorgon och jag känner mig redan stressad över morgondagen. Sen är det stormvarning och ska snöa som fan i natt. Egentligen borde jag bara gå och lägga mig men ska försöka varva ner lite framför tv:n först. Åhh jävla skitdag. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress