Bohojamie

Fars dag.
Har tagit det väldigt lugnt denna helgen och vilat upp mig och därför inte bloggat något. För idag åkte jag och Jonny ner till Blekinge för att hälsa på pappas grav. Så jag behövde all energi jag kunde få till det. Men vi har haft en väldigt mysig dag. Började med brunch på IKEA och lite kaktus shopping. Sen ner till Olofström för att handla en fin krans till graven. Sen vidare till Jämshög och graven för att hälsa på pappa och göra det lite fint. Vi kunde ju inte åka ner förra helgen när det var alla helgona så skönt att åka ner idag på fars dag. Som vanligt så visar pappa sig med att en lampa i bilen går sönder. Varenda gång vi åker till Olofström så är det en lampa i bilen som går sönder. Men skönt att veta att han är med oss. På vägen hem sen blev det lite loppis för oss. Så hittade en fin Polaroidkamera och lite filmer. Men nu är jag hemma och trött som fan. Så blir en väldigt lugn kväll med att titta på True Blood. Ska bara fixa lite mat först.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress