Bohojamie

Allergisk.
Hjälpte min bror att hämta hem katten från veterinären idag och vad Pixel var sur. Han fräste och hade sig som en galning. Så de hade inte kunnat ta ut kanylen ur armen på honom. Så jag och Jonny fick fixa det när han kom hem. Men var fan inte lätt att få bort all tejp och det satt fast i pälsen på stackarn. Men vi fick bort den så det var skönt. Men usch så det började klia i mina ögon av allergin. Så fick slänga alla kläder i tvätten så fort jag kom hem. Men ska ta en lång skön dusch sen och så mår jag nog bättre till imorgon. 
 
På tal om något helt annat så har The Tivoli gått i konkurs. Började gå på konserter där när jag var 16. Första stället jag var inne backstage på. Har så många fina minnen från det stället och alla konserter jag varit på där. Så letade upp en gammal bild på mig från en Bullet konsert. Så ung och snygg på bilden.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress