Bohojamie

Äntligen vintertid.
Vaknade upp pigg och utvilad idag och det var så skönt. Ingen huvudvärk och inget ont någonstans. Så hade tänkt ta en lugn dag hemma med en massa yoga. Men så fort jag bestämt mig för det så ringde grannen vid huset och sa att kattmaten var slut. Så blev att sticka in till affären och handla och sen ut till huset. Men det var rätt mysigt och fick en del fixat som att kolla oljan i bilen och städa ur den lite. Får passa på att vara lite duktig när man väl är där ute. Men nu har jag precis avslutat min yoga för idag. Har knappt blivit någon träning alls denna veckan för jag har varit stressad och haft ont i ryggen. Så riktigt skönt med ett power yoga pass nu. Bästa avslutet på veckan att svettas riktigt och känna hur musklerna skakar av ansträngning. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress