Bohojamie

Moviestar!
 
Det var så jäkla roligt på festen igår. Är så glad att pedagogerna bjöd med oss på deras personalfest. Jag fick dansa av mig och äta gott och vann till och med en Oscar med mitt lag. Så hade en sån fantastisk kväll och kände mig så fin i min snygga sammetsklänning. Så även om jag vaknade med en liten migrän idag så var det värt det. Men det blev inget bytande av däck till vinterdäck för migränen satt precis bakom ögonen. Så blev att bädda ner mig i soffan och somna om igen. Men nu mår jag bättre och har precis varit inne och handlat lite mat. Så ska försöka göra lite nytta här hemma nu och sen bädda ner mig i soffan framför True Blood och ha en lugn lördagskväll. Ska kolla igenom bilderna jag tog igår med och se om de blev något bra eller inte. Så kanske blir ett till blogginlägg med bilder från festen sen.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress