Bohojamie

Nu kan jag sluta oroa mig.
Har varit lite stressad hela dagen men nu är allt lugnt och skönt i min värld. Var på loppisrunda med Jim och sen en runda till Jonny för att hämta min tröja trill halloween. Sen blev det hem och vila lite innan jag skulle skjutsa mamma och Mats. Men det gick bra att skjutsa dem och sen körde jag ut till huset en runda där Jim var. Skulle kolla mina vinterdäck så de är okej när jag ska byta. De såg helt perfekta ut så skönt att slippa den kostnaden att köpa nya i år. Sen lyckades vi även få in Amazonen under tak. Så som vi puttat oss svettiga för att få in den så klarar jag och Jim det galant idag. Tror fan min bror är en superhjälte. Sen fick vi även in alla utemöbler på altanen.Jag har oroat mig som fan över att få allt fixat innan vintern och nu fick vi allt fixat på en dag. Så jag är lättat som fan nu och kommer sova gott i natt. Sen får jag troligtvis träningsvärk i armarna imorgon efter allt puttande. Men har iallafall fått dagens träning.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress