Bohojamie

Träningsvärk.
Har sån träningsvärk i magen idag. Så det blev lite post-workout yoga idag för att stretcha ut magen riktigt. Det var så skönt så nu känner jag mig som människa igen. Men ska magen bli platt så får man stå ut med lite träningsvärk. Så försöker köra magpass 1-2 gånger i veckan. Det har blivit en väldig skillnad på magen och den har blivit mycket smalare.
 
 
 
Blev en kort dag på jobbet idag. De skulle komma och installera mobilt bredband här hemma så fick gå redan vid två idag. Men nu har jag nytt internet och telefon och det verkar funka väldigt bra. Så det är skönt att ha det fixat innan de tar bort telefonledningen i november. Är väldigt nöjd över att jag kan ta med mitt bredband ut till huset och ha både internet och telefon där ute med. Telefonen försvinner ju där ute i november med. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress