Bohojamie

Mår bättre idag.
Ångesten har släppt vilket är väldigt skönt. Tänk vad lite fina meddelanden kan göra för att man ska må bättre igen. Så idag har jag haft en väldigt bra dag. Jobbat med Emma hela dagen så det har varit trams och sjunga med till en massa dåliga låtar och mycket skratt. Blev även lite övertid idag och jag märkte knappt ens av det. Helt plötsligt hade jag jobbat 30 minuter extra. Sen blev det hem och tvätta en maskin tvätt och diska innan jag hämtade upp Jonny. Vi hade lite roliga paket inför halloween att hämta ut och sen var vi och handlade. Så jag är nästan redo för halloween nu. Väntar bara på ett paket och sen en liten sak till som ska köpas. Fan vad jag längtar nu men över en månad kvar tills festen är. Men det blev lite sent med maten nu för vi var iväg men nu är jag mätt och nöjd. Så ska bara hoppa in i duschen nu och sen kan jag slappa resten av kvällen. 
 
Bild jag tog idag för två år sen. Då livet var lite mer rosaskimrande. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress