Bohojamie

Snygg höstgarderob.
Rensade ut min garderob för några veckor sen för jag var så trött på alla kläder. Kändes som jag inte hade något snyggt att ta på mig alls. Hade ingen motivation till att ens försöka så levde i mina yogabyxor och linne typ. Men nu har jag då rensat ut och köpt nytt och uppdaterat garderoben och det känns så skönt. Äntligen känner jag för att klä mig snyggt och tänka ut snygga outfits igen. Jag mår mycket bättre när man känner sig snygg och lite uppklädd även om man bara ska till jobbet och sen åka och handla. Igår hittade Nicolina snyggaste skjortan på second hand och jag blev kär direkt. Då den var i min storlek så lät hon mig få den. Det är ju ingen vardagsskjorta precis men så förbannat snygg och sitter helt perfekt. Förhoppningsvis blir man väl bjuden på någon fest där man kan få användning för den.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress