Bohojamie

Bara en dag kvar.
Imorgon är sista dagen med penicillin och sen slipper jag skiten. Förhoppningsvis så behövs det inte mer utan att infektionen är borta nu. Sen blir det att börja träna lite igen. Känner mig så slapp och vill verkligen komma igång igen. Men blir nog att jag börjar sen den första maj. Vill gärna ha en ny månad eller veckan att starta på. 
 
Men nu sitter jag i soffan och slappar lite. Mamma ringde precis så tog en paus. Har även pratat med en ny bekantskap som jag ska åka Riksettanrallyt med. Ser fram emot det som fan att få jobba med det i år igen och sen åka fin bil. Nu ikväll har jag redan lagat och ätit mat och har bara tvätten kvar att fixa. Sen ska jag bädda ner mig i soffan och läsa lite i min nya bok. Älskar att läsa Agatha Christie, så spännande böcker. Har läst en del nu men har fortfarande en stor hög med böcker kvar som är nya.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress