Bohojamie

Bryt ihop och kom igen.
Redan vid åtta i morse stog jag och grät på jobbet och var frustrerad som fan över bilen. Men pratade med mamma och sen ringde jag runt lite och fixade. Så ingen bra start på dagen och resten av dagen var mest som i en dimma. Har nog mest varit ivägen hela dagen och inte gjort någon nytta alls. Så vid halv tre var det skönt att sluta och fixa lite ärenden. Så nu har jag faktskt ordnat upp allt som gjorde att jag grät i morse. Så nästa vecka blir det att byta däck på bilen och sen lämna in den på service. Kommer bli skönt att ha det gjort. Sen hoppas jag att de inte hittar mer fel på bilen än de jag redan vet om. Men skönt att få bilen fixad och att de går igenom den redigt. Så nu ska jag försöka hålla mig positiv och inte bryta ihop igen. 
 
 
Lindah

Styrkekramar <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress