Bohojamie

En sån bra dag.
Sov tills larmet ringde imorse och slapp vakna 1,5 timme innan och inte kunna somna om. Så var faktiskt rätt utvilad i morse. Det var riktigt skönt och har hållt mig pigg genom hela dagen. Kanske att penicillinet gjorde mig lite extra trött. Har även höjt dosen på mina D-vitamin men det borde inte märkas redan. Men jobbet gick bra vilket var skönt och sen blev det shopping med mamma. Hade en hel lista på saker som behövdes. Hittade allt så nu ska en ny brevlåda upp innan den gamla trillar i backen. Men får hjälp med det imorgon av Anders. Vet inte varför men blev så glad över att köpa tråkiga saker men som jag verkligen behöver. Som en ny brevlåda, en dammvippa och fönsterhakar. Inget roligt alls men blev glad ändå. Men blev lite roligare shopping när jag kom hem sen och hittade en ny fin kaktuslampa. Så det blir en födelsedagspresent till mig sen. Den är så stor och fin och kommer bli perfekt här hemma. Vem behöver inte en 71cm hög kaktuslampa egentligen?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress