Bohojamie

Muntra upp mig själv.
 
Hittade en så söt liten anteckningsbok idag så var tvungen att köpa den för att muntra upp mig själv lite. Var så ledsen igår och dagen slutade med migrän och att jag somnade i soffan. De hittade lite smått och gott som ska fixas på bilen när de gjorde service igår. Det mesta var inte akut så kan ta lite då och då. Men har en söndrig ljuddämpare som låter mer för varje dag och en fjäder som är av. Fick inte tid för att fixa förrän den 23. Så känns som jag får köra runt i en livsfarlig bil tills dess. Men ska bara in och hem från jobbet så blir inte så mycket körande. Har ju klarat mig hittills så ska nog klara en vecka till. Annars får jag väl dumpa bilen där och låna någon annans bil. Försöker ha en det löser sig attityd men det är fan inte lätt alltid. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress