Bohojamie

Så var man sjuk igen.
Blev en runda till vårdcentralen idag och det slutade med en penicillinkur på tio dagar. Har fått en infektion så var tur att jag tog tummen ur och faktiskt ringde dem idag. Så var bara att köra hem med mopeden och hämta bilen och köra till Lagan. Kände mig hängig i förra veckan men med all stress och ångest var det inte så konstigt. Men sen tappade jag aptitet med och åt knappt något på lunchen. Brukar alltid vara hungrig som fan och äta upp min lunch men nu ville jag inte äta alls. Så troligtvis berodde det på infektionen. Men nu ska den förhoppningsvis försvinna när jag fått penicillin. Men känns verkligen som att all skit kommer på en gång nu. Men kanske lika bra så slipper jag skiten sen och kan blicka framåt. Har iallafall en lugn vecka framför mig som avslutas med vårfest med jobbet på fredag. Längtar som fan och det kommer bli så roligt med fest med Danmarkstema. Tur man är lite dansk så man slipper klä ut sig.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress