Bohojamie

Tillbaka till rutinerna.
Idag var det jobb efter påsklov och röda dagar. Det är så skönt att vara tillbaka till rutinerna. Jobbet går så segt när eleverna är lediga och vi bara har förskolorna. Så det gjorde absolut inget att jag fick stiga upp extra tidigt för att fixa frukosten. Det var bara skönt att få starta dagen. Efter jobbet blev det en runda till revisorn för att lämna lite papper till deklarationen. Så nu är det bara att vänta på att han hör av sig. Men nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar i ugnen. Gjorde precis ett yogapass med fokus på styrka. Nu jävlar ska musklerna tillbaka. Så nu sitter jag i soffan hungrig som fan. Hoppas maten blir klar snart så jag kan ta en dusch sen.
 
 
Fick två fina svärmorstungor av min jobbarkompis idag. Enligt honom ska de överleva allt. Så perfekt för mig som tog död på alla mina andra växter jag hade här hemma. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress