Bohojamie

Yoga och äcklig mat.
Har tagit det lugnt idag och läst klart min bok jag påbörjade i helgen. Så bra bok men usch vad jag har drömt om mord varje natt. Men nu är den slut och jag är redo för nästa bok om mord. Men efter att ha spenderat nästan hela dagen i soffan kände jag att jag behövde lite yoga och stretcha ut allt. Det var så skönt men styrkan var jobbig. Märks att jag varit sjuk mycket på sista tiden för jag har tappat muskler som fan. Men det är nog upptränat snart igen. Sen skulle jag vara duktig och laga mat men det blev inte alls bra. Det blev inte riktigt äckligt men inte bra alls för min mage. Så jag kände att skit i det och stack in till stan och handlade ny mat. Så nu har jag iallafall en matlåda till imorgon. Så kom precis hem och ska hoppa in i duschen. Sen blir det att diska upp lite innan jag hoppar i säng. Börjar tidigt imorgon så det gäller att få min sömn. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress