Bohojamie

Hemma sjuk.
Jag hatar att vara sjuk. Jag känner mig så besvärlig som inte kan gå till jobbet utan måste stanna hemma. Men hade fan inte gjort någon nytta på jobbet nu. Febern gör att jag inte orkar någonting alls. Sen känner mig mig ännu mer besvärlig för att jag var tvungen att be om ledigt på fredag. Men måste ner till Blekinge och fixa med pappas gravsten som kommer då. Jag får fan åka ner även om jag fortfarande har feber för jag tänker inte missa det. Min chef var snäll och gav mig ledigt trots mindre kaos på jobbet. Så väldigt tacksam för det. 
Men nu sitter jag här och dricker varm choklad och försöker bli av med skuldkänslorna. Jag kan ju inte hjälpa att jag blev förkyld. På måndag är det en ny vecka med nya friska tag igen. Imorgon ska jag försöka vila utan att må dåligt över det. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress