Bohojamie

Komma in i rutinerna.
Försöker komma in i lite rutiner nu när jag börjat jobba igen och idag har det gått väldigt bra. Igår var jag helt slut efter tre timmar övertid så blev inget gjort alls. Skulle vila efter jobbet men det ringde i telefonen och var en massa som störde. Så blev mest sur och irriterad. Så stack ner till pappas hus lite och umgicks med roligt folk istället för att göra nytta. Men idag mår jag bättre trots 2.5 timme övertid. För jag fick min vila som jag ville och kunde slappna av efter jobbet. Så nu har jag diskat och städat undan lite lådor medan tvättmaskinen tvättar lite. Så tog en liten paus nu innan jag ska hänga upp tvätten och laga mat. Medan maten är i ugnen hade jag tänkt att köra ett yogapass. Så kommer jag förhoppningsvis somna gott i natt och vakna utvilad imorgon. Måste bara säga att det är så skönt att komma hem till ett städat hus utan en massa skräp och flyttlådor överallt. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress