Bohojamie

Rensat och kastat.
Hoppa upp ur sängen i morse efter typ 11 timmars sömn. Var hur pigg och glad som helst. Så efter lite god frukost blev det att sticka in till stan och slänga alla jävla kassar med reklam som jag samlat på mig. Tänker alltid att när jag fyllt en så sätter jag den i bilen och slänger nästa gång jag ska handla. Ändå så står jag där med sju fulla papperskassar som tar upp hela trappen. Men nu är det slängt och sorterat. Då var det bara att fortsätta att städa i trappen och bära ner mitt skrivbord till förrådet. Det var jobbigt som fan att göra själv. Men det blev gjort. Nu har jag precis gjort lite broccolibiffar som ska in i frysen. Sen ska jag snart ner och hämta tvätten. Men nu är jag trött som fan. Så ska göra lite god middag och sen blir det att slappa resten av kvällen. Kanske hinner med lite yoga också
 
Kolla vilka fina lådor jag hittade när jag städade i trappen. Perfekta till småsaker som smycken.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress