Bohojamie

Så stressad.
Fick ett meddelande igår att det var styrelsemöte med veteranbilklubben vid sju igår. Då jag precis blivit invald i styrelsen så var det mitt första möte. Det var faktiskt rätt roligt. De gamla gubbarna är faktiskt väldigt roliga och de är så snälla mot mig. Så hade en väldigt rolig kväll med god fika men var inte hemma förrän vid halv tio. Så jag fick stressa som fan med att hinna duscha och äta innan jag skulle sova. Så den där stressen har suttit kvar idag och jag har varit väldigt trött och bara velat hem och kunnat ta det lugnt. Men självklart så fortsatte stressen när jag kom hem. Har egentligen inte gjort så mycket men känner mig stressad i kroppen ändå, Så ska snart gå och lägga mig och hoppas på att det går över till imorgon. Men först ska jag föra lite oväsen och föna håret torrt. Kommer frysa ihjäl om jag går och lägger mig med blött hår.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress