Bohojamie

Första flyttlasset till huset.
Packade bilen med lådor igår för att köra ut till huset idag efter jobbet. Så har varit otålig som fan på jobbet idag. Men det var så roligt att äntligen kunna låsa upp dörren till mitt hus. Så har packat upp och hämtat sakerna i pappas hus och kört dem till huset. Sen gick jag och hämtade min katt så han ska våga gå upp till skolan. Fick muta honom med lite mjölk och wienerkam för att få honom att stanna kvar. Men innan jag åkte hem så vågade han sig faktiskt på att gå in i huset helt själv och kolla vad jag höll på med. Så han ska nog kunna lära sig att det är hans nya hem nu. Så länge maten är där och jag har lite gott att muta honom med så lär han nog komma tillbaka. Åhh längtar efter att jag får möblera och inreda mitt hus. Så nu blir det en bildbomb på hur det ser ut tomt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress