Bohojamie

Hatar när saker krånglar.
De håller på att renovera i huset och jag hoppas verkligen att de blir klara till helgen. För jag vill verkligen flytta nu. Vattnet krånglar fortfarande i lägenheten så kan inte tvätta och får duscha hos mamma. Så idag var Anders snäll och lät mig tvätta en maskin hos honom så jag slipper oroa mig för det. Har haft en så lång och jobbig helg så behöver inte mer att tänka på. Imorgon ska vi köra ut lite möbler till pappas hus så blir det fixat med. Får väl sticka upp till huset och se hur det går för dem. De sa att de skulle bli klara på övervåningen denna veckan iallafall. Men hoppas verkligen att allt blir klart innan helgen.
 
Fick en fin bambulampa av min bror att ha i sovrummet sen. Kommer bli så fin där. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress