Bohojamie

Jag är så slö idag.
Har försökt att få lite gjort idag men är så slö i kroppen. Min ibs krånglar som fan vilket gör att jag knappt kan äta utan att få ont. Så imorgon när jag ska in till doktorn blir det även att köpa proviva och försöka rätta till magen igen. Men har fått lite gjort idag. Har packat upp tre lådor och fixat matplatsen och fönstret där. Tycker fönstret där är så fint så valde att inte ha gardiner. Istället har jag satt upp en massa fina makraméamplar som får hänga där. Har även fått upp min nya fina taklampa som jag fyndade på second hand för någon vecka sen. Den passar verkligen perfekt där. Nu hade jag tänkt att packa upp alla kameror och placera dem där de ska vara. Sen blir det mest småfix som disk och sånt. Har även lyckats att få igång tvättmaskinen. Har inte tvättat på typ två veckor så är riktigt skönt att ha min egna tvättmaskin nu.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress