Bohojamie

Känns som jag inte gjort något vettigt idag.
Men jag har faktiskt packat upp allt i badrummet och bytt duschmunstycke så jag kan duscha redigt. Sen har jag diskat och tvättat en maskin tvätt. Så har inte varit sysslolös idag. Blev även lite plock av lådor både uppe och nere. Ska snart diska en gång till och laga mat. Måste försöka få i mig lite redig mat nu. Magen mår bättre idag efter lite piller och Proviva shot. Var inne i stan igår och storhandlade så nu har jag en full frys, skafferi och kylskåp. Det är så skönt att ha allt som behövs och inte leva på mackor och ägg. Var även inne hos doktorn igår och vi velar lite mellan operation eller inte. Men som det ser ut nu så väntar vi till hösten med allt sånt. Kan ändå inte operera mitt i sommaren. 
 
Älskar att jag bara kan stå på trappen till huset och plocka hallon. Det är så gott.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress