Bohojamie

Jag har så ont.
Vaknade redan klockan sex igår så hade en riktigt lång dag för jag var inte i säng förrän vid två på morgonen. Men hann med så mycket. Var och köpte bokhyllorna jag hittade till badrummet och körde ut dem till Bölminge. Sen lassade vi in ett tungt skrivbord i bilen och körde det till Erikshjälpen så jag blev av med det. Så redan vid tolv hade jag gjort alla måsten med möbler och disk och tvätt. Så då kunde jag fokusera på födelsedagsfesten på kvällen istället, Vi hade så roligt med lekar, grillat och fuldans. Men var som sagt inte i säng förrän vid två. Men tog igen det när jag sov till tio idag. Har inte sovit så länge på flera månader. Men jag har så förbannat ont kroppen idag efter allt bärande av tunga möbler och fuldansande. Tror inte det hjälpte att jag skulle testa och se om jag kunde hjula heller. Sträckte mig bara lite överallt då. Men har letat upp lite bra yogavideos så ska nog lycka få kroppen bra igen. Träningsvärk är ju ändå bra värk.
 
 
Fick dessa fina för 50kr styck. Har sån tur ibland för de är verkligen min stil och lagom stora för badrummet.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress