Bohojamie

Pappas födelsedag.
Jag och Jonny har spenderat dagen tillsammans med en tur till Blekinge. Blev brunch på IKEA som vanligt och lite shopping till mitt nya kök. Så nu har jag nya fina skålar och assietter. Sen blev det ner till Olofström och Jämshög för att hälsa på pappa. Som vanligt på hans födelsedag blev det en fika vid graven. Det var riktigt mysigt att sitta där i solen och äta kladdkaka. Sen blev det lite glasspaus vid Halens camping. Har bott där några gånger men aldrig varit nere på stranden så det var dags för det nu. Det var så fint där och en massa folk som badade. Jag doppade fötterna och det fick räcka. Sen blev det inom antikbokaffären för att kolla böcker. Så fick med mig lite Maria Lang och Agatha Christie hem. Så har haft en väldigt mysig och fin dag. Var så skönt att få köra ner till Blekinge igen.
 
 
Angelica Wåhlin

Ser så härligt ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress