Bohojamie

Mitt blivande hus.
 
Åhh jag är så glad idag. Har känt att jag behöver en redig förändrig i mitt liv för jag har inte mått bra. Har känts som mitt liv stått stil och jag inte kommer någonstans. Har alla dessa drömmar men kommer ingenstans med dem. Känns som jag aldrig riktigt kan bli vuxen och leva mitt liv. Så för två veckor sen gick jag på jobbet och började dagdrömma om att flytta ut till gamla skolan som min bror bodde i innan. Blev så lycklig av tanken att få flytta dit men det var redan uthyrt. Men känner han som hyr det och fick reda på att han letade lägenhet och ville flytta in till stan. Så skrev till honom att jag ville flytta dit när han flyttade ut. Men kan ta en evighet att hitta en lägenhet i stan för det är väldigt lång kö. Men för en vecka sen hörde han av sig att han hade skrivit kontrakt på en lägenhet och skulle prata med hyresvärden att jag ville flytta in. Så idag ringde jag hyresvärden och fick ett riktigt beslut på att skolan är min. Jag är så glad och kommer flytta in i juli om allt går som det ska. Kommer bli så mysigt med mitt egna hus och min egna trädgård. Ha ett redigt kök med en vedspis att värma huset med. Det kommer bli så mysigt, Så ska åka ut dit i helgen och spana in huset lite. Var några år sen jag var inne i det sist så en litenpåminnelse skadar aldrig.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress