Bohojamie

Äntligen kan jag stressa ner.
Hade en så förbannat stressig vecka förra veckan men så jävla roligt jag hade. Nu i lördags var det bröllop så nu är alla måsten och allt inbokat avklarat. Har bara 600 bröllopsbilder att gå igenom men tar det lite då och då så går det nog bra. Men så skönt att inte ha något inbokat alls och bara kunna åka hem och vila upp mig efter jobbet. Kunna göra vad jag vill på helgen och sova så länge jag vill. 
Men som sagt så gifte sig Lindah och Olof i lördags och det var så fint. Jag satt och grät i kyrkan för jag kunde fan inte hålla mig när Erika stog och sjöng så fint till brudparet. Sen blev det fest och det var så roligt och vi stack inte hemåt förrän vid fyra på morgonen. Så jag var seg som fan igår och hade en sån fruktansvärd huvudvärk. Men jag överlevde det med. Idag har jag varit trött men annars mått på topp. Känner fortfarande all kärlek i kroppen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress