Bohojamie

Nya växter till sovrummet.
Försöker vara hemma och ta det lugnt så gott det går. Men med födelsedagar och en massa krångel med bilen är det inte så lätt. Bilen började krångla i förra veckan så har fått lämna in den tre gånger på en vecka. Så nu petar han mest bara runt och så får jag tillbaka den för att testa om det funkade. Om inte så får den in igen och han får peta runt på något annat som jag får testa. Nu har den klarat sig i några dagar så håller tummarna att det funkar. Sen igår var vi hemma hos mamma och firade hennes födelsedag för hon fyller år idag. Så det blev att sova inne i stan i natt och jag kunde inte sova något alls. Så var mest sur och trött på jobbet idag. Men det gick det med. Men så skönt att vara hemma nu och bara ta det lugnt. Kommer sova som en stock i min egna säng i natt. Har fått det så mysigt i sovrummet nu med med lite nya växter. Köpte en stor fin Monstera i lördags och igår fick jag en stor fin Svärmorstunga av Stenbäck på jobbet. Har fortfarande plats för en massa mer men det börjar ta sig.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress