Bohojamie

Oroar mig för mycket.
Min bil har gnällt som fan när jag svängt och idag började det rycka i ratten med. Så får lite panik att det är något stort fel som kommer kosta en mindre förmögenhet. Så ringde till verkstaden och kunde köra dit direkt så han kunde kolla på det. Så kör han en runda och säger att ljudet kommer från servopumpen och jag blir orolig igen att det ska vara svindyrt och krabbigt att byta. Så var det bara en slangklämma som var dålig så det läckte olja. Så var bara att sätta dit en ny klämma och fylla på ny olja. Så hur lätt som helst att fixa och jag var där i typ en kvart sen kunde jag köra hem igen. Det bästa var att det fan bara kostade 189kr. Så skönt att slippa oroa sig för bilen längre. Min fina, fina bil.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress