Bohojamie

Livet på landet.
Jag har världens bästa grannar här ute som är så hjälpsamma och snälla. Så i helgen har jag varit skrothandlare och sålt en massa fordon, skrot och maskiner från pappas gård. Så det har fraktats bort och all skit som stog och rostade är nu borta. Det är så skönt. Så i nästa vecka blir det att ta tag i alla uthus och slänga saker. Har tre släpkärror som står och väntar på gården på att bli fyllda. Så jag har en jävla massa jobb att göra i nästa vecka. Men det kommer bli så skönt att bli av med allt och jag kommer bli så stolt över mig själv. Men jag har även hunnit med en födelsedagsfest för Johan i helgen och att vinka hej då till familjen Grankvist som åkte hem till Norrland igen. Så nu är det tyst i byn igen när alla barn har åkt. Jag sitter här själv med en bukett blommor som minne.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress