Bohojamie

Bara en vecka kvar.
Bara en vecka kvar och sen blir det lite julledigt i en vecka. Det kommer bli så skönt att få vila upp mig lite. Har varit rätt stressigt på sista tiden och min kropp mår inte så bra. Pajade magen med penicillinet så jag tror jag har en magkatarr på väg igen. Så får köpa piller mot det imorgon. Imorgon är det även dags för mammografi vilket skrämmer mig lite. Men lika bra att de kollar så det inte är något allvarligt fel på mig. Så sitter här med lite söndagsångest som vanligt. Har varit en jobbig vecka även om den har varit väldigt rolig. I torsdags firade vi att Jamie blev 17 med att kolla på Bohemian Rhapsody på bio igen. Var jag, mamma och Jonny denna gången. Har redan bestämt att vi ska kolla på den igen innan månaden är slut. Sen igår var det pysselkväll och singstar hemma hos Lindah och Olof. Det var riktigt roligt att ha tjejsnack och sen få sjunga av sig lite. Men känns knappt som jag varit hemma denna veckan. Så nu vill jag knappt gå till jobbet imorgon utan bara stanna hemma i mitt hus.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress