Bohojamie

Sista dagen med penicillin.
Åhh kommer bli så skönt att ta sista pillret ikväll och sen förhoppningsvis slippa skiten. Min ibs mår inte bra av den skiten så har gått ner två kilo ungefär. Men nu kan jag börja äta som vanligt igen och få i mig allt jag behöver. Hoppas verkligen inte smärtan kommer tillbaka. Den har inte försvunnit helt än men har iallfall fått en tid till mammografi nu. Så hoppas, hoppas att de hittar vad som är fel.
Hela denna helgen har varit väldigt lugn och jag har mest pysslat hemma. Var nere i pappas hus och satte upp ljusstakar och stjärnor igår. Så nu lyser där fint. Var även på loppisrunda och shoppade spiror till granen. Man får passa på när man väl hittar någon fin för det är omöjligt att få tag på nya. Så igår kom jag hem med tre stycken från second hand. En till Jonny och en till mamma och en extra till mig. Finns ju en risk att jag behöver tre till min gran här hemma. Men så fina så kunde inte låta bli.
 
Hittade även en så söt adventsljusstake i fredags så den står tänd här hemma nu.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress