Bohojamie

Första badet för i år.
Världens badkruka har faktiskt tagit första doppet för i år. Efter mycket gnäll så lyckades jag faktiskt doppa mig. Men det var riktigt skönt när jag väl hade doppat mig. Det behövdes efter denna varma dagen. Har varit inne i stan och handlat och packat bilen tillsammans med min bror. Sen blev det hem och vänta på att Anders skulle hjälpa mig att skruva upp lite saker på väggarna. Så nu har jag krokar och hyllor lite överallt där det behövs. Så glad att han kunde hjälpa mig för hade fan inte klarat det själv. Det blev så fint men fan vad svettigt och jobbigt det var. Så en runda till sjön var behövlig. Så nu kan jag äntligen fixa lite mer här hemma och packa upp saker och ställa där de ska vara. Men nu tar jag kväll och ska bara slappa och kolla på Morden i Midsomer.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress