Bohojamie

Hängmatta.
Har haft en lång dag tillsammans med min bror idag. Gav honom en hel lista på saker som absolut inte fick glömmas bort. Tror jag bockade av allt tillsist. Vi började iallafall dagen med loppis och second hand runda och jag hittade en fin hängmatta. Min uteplats är så stor så har velat ha en hängmatta att ha där att slappa i. Nu hittade jag en billig på second hand som var perfekt. Efter loppisen stack vi ut till lägenheten för att städa lite. Jag tvättade sista fönstret och Jonny dammade väggarna och tog bort allt spindelväv överallt. Men sen blev det att handla lite mat och köra hem. Saknade huset och var trött som fan. Så här hemma har jag mest tagit det lugnt. Det enda vettiga jag gjort är att hänga upp hängmattan och laga mat. Men tycker ändå jag fått mycket gjort idag. Imorgon blir det att fixa här hemma och försöka städa upp lite. Ska bli skönt med en heldag hemma iallafall.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress