Bohojamie

Äntligen helg.
Så skönt med fredag idag. Har haft två väldigt stressiga dagar nu så behöver vila upp mig. Jag och Jonny skulle på bio igår och kolla på Bohemian rhapsody så skulle sova inne hos mamma. Så fick packa väskan på morgonen och lämna katten med två matskålar ute på trappan. Men på vägen in så krånglade bilen igen och började skaka. De har redan försökt fixa det en gång men nu fick jag lämna in den igen. Så efter jobbet igår åkte jag och mamma och lämnade bilden och fick gå hela vägen tillbaka till stan. Det var lite stressigt för jag var tvungen att äta innan bion och helst vila lite med. Men det blev middag med mamma och Jonny och sen gick vi till bion. Filmen var så förbannat jävla bra. Alla borde se den för den är så bra och välgjord. Men sen blev det att stressa hem för att gå och lägga mig. Men sov som en stock i natt så vaknade ändå rätt pigg. Sen var det bara att gå till jobbet från mammas. Efter jobbet så skjutsade Emma bort mig till verkstaden för att hämta bilen. Så nu har de hittat en annan sak som kan göra att den börjar skaka. Men ska testa nu i några veckor och sen åka tillbaka till dem. Så behövde inte ens betala idag och det uppskattas alltid. Har bästa mekanikern. Så hoppas verkligen att det funkade nu. Lyckades även hinna med en ångestattack inne på Maxi innan jag kunde köra hem till mitt älskade hus igen. Så har blivit en lugn kväll idag för jag behövde verkligen det nu. Men imorgon är det nya tag med loppisrunda på schemat.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress