Bohojamie

Trött men bra vecka.
Hade bästa starten på veckan med att bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning. Denna bilen har du tagit hand om bra. Ja tack vad duktigt av mig. Sen att min bilmekaniker har fått jobba röven av sig på min bil i år behöver jag ju inte nämna. Nä men är så skönt att allt krabb och alla pengar jag har lagt på bilen resulterade i en mängd komplimanger för min bil. Så lever fortfarande på det och inte mycket som kan få mig sur denna veckan. 
Men nu fokuserar jag på mitt blivande sovrum. Jag sover fortfarande i vardagsrummet men nu kommer jag nog snart kunna köpa ny säng och få ett riktigt sovrum. Jag har så mycket planer och det kommer nog bli riktigt fint tillsist. Så nu precis har jag varit nere i pappas hus och flyttat möbler i mitt gamla sovrum så vi får in min gamla säng där. Så nu slipper jag tänka på det. Nu ska jag bara tömma hallen uppe här hemma från skit så jag får in nya sängen. Så tänkte sätta igång lite bra musik nu och börja rensa. Har en timme att slå ihjäl så lika bra att passa på.
 
Mitt sovrum innan jag började kasta in en massa skit och köpte en ny soffa.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress