Bohojamie

Lugn söndag.
Har varit hemma hela dagen och bara fixat inför veckan som kommer. Kände att det var dags att kasta ut julen så tomtarna och julgranen blev nerpackade idag. Känns rätt skönt för nu kunde jag ta ner min fåtölj igen och sitta i den och läsa. Så har läst klart en bok idag och påbörjat en ny. Har som nyårslöfte att läsa mer och lära mig nya saker. Men tanke på alla nya böcker jag har som ska läsas så hoppas jag att jag kan hålla det. Sen har det mest bara blivit städande och tvättande så jag slipper det i veckan sen. Nu har jag gjort dagens yoga och lagat matlådor och duschat. Så nu tänker jag bädda ner mig i soffan och läsa lite till. Så blir en väldigt lugn kväll för mig idag. Så är jag nog redo för en ny jobbvecka sen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress